Huhhui mikä päivä.. ihanaa ku on kuuma mutta nyt kyllä olen todella pettynyt yhteen ystävääni. En jaksa enää lupauksia mitä ei pidetä, mutta voin vain todeta että tuskin jäää viimeiseksi lupaukseksi mihinkä joudun pettymään.

Joka tapauksessa on ollut ihan mukava päivä vaikka näin ihanalla säällä jouduinkin töihin. Huomenna aamu viideksi töihi joten nyt ois varmaanki jo nukkumaan meno aika, piti tulla vaan tänne eka avautuun ja sitte vielä tulla harjoittelemaan teoriakoetta varten, jos vaikka kolmas kerta toden sanoisi (; Huomenna sitten yyteriin auringon syleiltäväksi töitten jälkeen! ihanaaa.<3

-Liz